Marnielover Geplaatst: 15 augustus 2006 Geplaatst: 15 augustus 2006 Heb 7000S. Is een webpagina voor de 7025 aanwezig? Is er dan WebX-TV mogelijk en / of vlc benadering? Zoja kan men tv kijken met één tuner en op een PC met vlc op de tweede tuner een ander ook gecodeerd kanaal kiezen? Of is dit alles futuristisch gedachtengoed?
adupont Geplaatst: 15 augustus 2006 Geplaatst: 15 augustus 2006 Er is (nog) geen WebIF voor DM7025. Wat je wel kan doen is de stream op PC bekijken via VLC. Als je dit doet, dan moet je zowel op PC als op TV naar hetzelfde kanaal kijken. Normaal gezien valt het beeld op je TV weg, maar er is een patch voorhanden om ook nog beeld op TV te hebben. Ik heb de link spijtig niet direct voorhanden... Mvg, adupont.
adupont Geplaatst: 15 augustus 2006 Geplaatst: 15 augustus 2006 Oh ja, het schiet mij net even te binnen: de Colosseum-images hebben een kant-en-klare VLC toepassing. In hetzelfde installatiepak zit een map met de toepassing waar je onmiddellijk vanaf je PC de stream kan bekijken én zenders kan wijzigen. http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...=1&vc=1 Mvg, adupont
Fles Geplaatst: 18 augustus 2006 Geplaatst: 18 augustus 2006 Ik draai sinds kort de colusseum 1.3 werkt inderdaad perfect met VLC alleen heb ik het probleem dat ik geen geluid heb op de meeste zenders uit het Canal Digitaal pakket hebben meerdere dit probleem. Voor de rest een mooie en goede image met een goede EPG. Fles
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen