Urkel Geplaatst: 1 september 2006 Auteur Geplaatst: 1 september 2006 Betekent dit dan ook dat de jukebox plugin ook goed gaat werken of speelt die niet af via enigma? Urk 3xDM800 1xVisiosat Bigsat met 2x Inverto quad lnb's en 2x Alps quad lnb's 1xEdubuntu server met 500GB voor o.a. de 3 DM's
mirakels Geplaatst: 1 september 2006 Geplaatst: 1 september 2006 Citaat: Betekent dit dan ook dat de jukebox plugin ook goed gaat werken of speelt die niet af via enigma? Urk Waarschijnlijk niet. Voorzover ik kan zien heeft jukebox eigen code om de datastream te decoderen en gebruikt hij daarvoor niet de enigma functies. Heeft jukebox dan dat zelfde probleem met VBR mp3s? Ik heb geen sources van jukebox, dus kan dat niet fixen. Als er iemand sources heeft van de jukebox plugin hou ik me aanbevolen... DM7000, noname 58 cm bord met SM3D12 rotor, 46GB 2.5in hitachi hdd
Urkel Geplaatst: 1 september 2006 Auteur Geplaatst: 1 september 2006 Zie mijn eerdere bericht http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rue#Post1206507 3xDM800 1xVisiosat Bigsat met 2x Inverto quad lnb's en 2x Alps quad lnb's 1xEdubuntu server met 500GB voor o.a. de 3 DM's
tfh Geplaatst: 1 september 2006 Geplaatst: 1 september 2006 Citaat: Citaat: Betekent dit dan ook dat de jukebox plugin ook goed gaat werken of speelt die niet af via enigma? Urk Waarschijnlijk niet. Voorzover ik kan zien heeft jukebox eigen code om de datastream te decoderen en gebruikt hij daarvoor niet de enigma functies. Heeft jukebox dan dat zelfde probleem met VBR mp3s? Ik heb geen sources van jukebox, dus kan dat niet fixen. Als er iemand sources heeft van de jukebox plugin hou ik me aanbevolen... Nee, De Jukebox plugin speelt de VBR bitrates "in principe" prima af, alleen slaat deze op d'n duur vast. Is dus een andere probleempje.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen