adrie66 Geplaatst: 19 augustus 2006 Geplaatst: 19 augustus 2006 Hallo, Ik he een abbo op itvpartner (cryptoworks) voor de bulgaarse kanalen op 16 oost, ik gebruik hiervoor de scam emu. Nadat ik Flubber ben gaan gebruiken loopt dit continu vast, iemand die een andere emu weet die ik hiervoor kan gebruiken, ben verder erg tevreden met Flubber, maar moet terug naar Gemini als ik hier geen oplossing voor vind.
Henksat Geplaatst: 19 augustus 2006 Geplaatst: 19 augustus 2006 Probeer CCcam versie 1.2.1 eens, dan hoef je géén kaartserver te selecteren in de Softcam instellingen setup. (zit er al in) Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
adrie66 Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2006 CCcam werkt niet, kaart in beide sloten geprobeerd, misschien moet ik de cam config aanpassen ?
Gast Geplaatst: 19 augustus 2006 Geplaatst: 19 augustus 2006 Hallo, had hier ook enige problemen met "flubber". Download de "fix" en installeer deze maar eens. Ik had constant last van bevriezen op willekeurig dan ook. Heb een abbo op NL en Op een Roemeens pakket. Sinds vandaag na de "her-installatie" van Flubber (2) werkt hier alles goed en zonder bevriezende beelden danwel andere vastlopers.... Suc6, Rene.
adrie66 Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2006 Perfect, werkt als een speer, bedankt voor de tip.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen