tipje Geplaatst: 19 augustus 2006 Geplaatst: 19 augustus 2006 Ben een newbie, ik heb een dm7025. Hij herkent niet de c+ kaart en niet de module. Hoe krijg ik beeld op de c+ kanalen.
adupont Geplaatst: 19 augustus 2006 Geplaatst: 19 augustus 2006 De DM7025 ondersteunt (nog) niet veel cams; desalniettemin kan je ook beeld krijgen op de zenders van Canal Digitaal met een softcam. Ik ga er van uit dat je Gemini op je box hebt staan... dan kan je evocamd of mgcamd samen met newcs downloaden (en hun resp. confs) via het bluepanel. Je kaartje stop je in de interne kaartlezer en je hebt gegarandeerd beeld (ev. je box even heropstarten). In deze thread gaat het ook over de DM7025 en de Mediaguard module: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...=1&vc=1 Mvg, adupont
Gast Geplaatst: 24 augustus 2006 Geplaatst: 24 augustus 2006 Ik ben maar pas bezig met mijn Dreambox en probeer oondertussen radeloos mijn CD kaart aan de gang te krijgen. Met Gemini2 1.7 en Evocamd2.11 met newCS en installatie van de bijbehorende configs via het blue panel lukt het nog steeds niet. Met MGCAMD en newcs lukt ook niet. Het enige wat ik nog kon verzinnen was dat de flash erase niet gelukt is, maar op een ander forum las ik dat je bij de DM7025S geen flash erase hoeft te doen, klopt dat? Het image heb ik zowel via UTP als serieel opnieuw eropgezet. Ik heb geen USB of harddisk aangesloten. In welke slot moet de CD kaart en aan welke kant moet de chip zitten? Alvast bedankt voor de gouden tip!
rai Geplaatst: 24 augustus 2006 Geplaatst: 24 augustus 2006 Chip naar beneden. Slot maakt niet uit. En als je wel beeld op BVN hebt, dan is je box gewoon goed door het update proces gekomen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen