Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb de nfs mount indelijk ingesteld maar hoe doe ik nu opnemen zeg maar als ik de dreambox vanaf een koude start opboot

het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten

Geplaatst:

Volgens mij 2x op de helpknop drukken. Ik loop zelf ook vaak te klooien met het opnemen, stoppen van opname en openen van een opname om af te spelen. Het lijkt dat dit met de nieuweste 500 icm de zilveren AB niet echt goed en constant werkt.

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Geplaatst:

De zilveren AB mist de 'video' toets waarmee je met de andere AB's rechtstreeks in het opneem-menu terechtkomt.

PLi schijnt hier een oplossing voor te hebben, maar die ken ik niet. (wie wel?)

Ik neem meestal op via de EPG, dus rode knop voor EPG, en dan groen om een opname toe te voegen.

Bij de standaard images moet je dan wel nog even naar beneden om 'Switch to' in 'Record DVR' te veranderen.

Dat heb ik aangepast in de rcdm5xxx.xml file, zodat twee keer groen meteen de opname zet.

Ik heb die file als bijlage bijgevoegd. Hij hoort thuis in directory /var/tuxbox/config/enigma/resources

Greetz, Lion

1207798-ab.zip

Geplaatst:

In het menu instellingen\geavanceerde instellingen\Afstandsbediening kun je silveren remote instellen. Nu fungeerd de help toets als video toets. Nog een keer help is opnemen en de tv toets is stop. voor de rest komen de kleuren overeen.

Om weer uit de video modus te komen. Exit en daarna een keer heen en weer zappen.

Gr. Pascal

Geplaatst:

Dank voor de tip!

Morgen meteen even proberen.

Greetz, Lion.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen