Gast Geplaatst: 21 augustus 2006 Geplaatst: 21 augustus 2006 Weer iemand van jullie hoe ik video kan streamen naar mijn dreambox en dus daar op mijn TV kan kijken. Het idee kreeg ik, omdat ik graag Bigbrother op mijn TV wil kijken. ik hoor graag van jullie. De stream van bigbrother is bijvoorbeeld. http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/stre...mp;rnd=20813992
Gast Geplaatst: 22 augustus 2006 Geplaatst: 22 augustus 2006 dit moet kunnen op je pc met vlc player, die kan de stream omzetten naar een stream die de dreambox kan gebruiken. hoe dit precies werkt weet ik niet maar als je ergens zoekt op vlc moet je denk ik wel verder komen groeten
pippen2 Geplaatst: 22 augustus 2006 Geplaatst: 22 augustus 2006 Voor zover mij bekend is werkt dat niet hoor. Wel lokale bestanden, maar geen streams vanaf het internet.
Gast Geplaatst: 22 augustus 2006 Geplaatst: 22 augustus 2006 Citaat: Voor zover mij bekend is werkt dat niet hoor. Wel lokale bestanden, maar geen streams vanaf het internet. In deze post zegt SatGarderen dat hij wel wat wil vertellen over TV kijken via Internet op de Dreambox dag in Apeldoorn. Zou dat niet net zijn wat jullie hier zoeken? Greetz, Lion.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen