Ptje Geplaatst: 22 augustus 2006 Geplaatst: 22 augustus 2006 Hallo, Weet iemand of er de mogelijkheid is, om de extra osd van de Pli Flubber, uit te zetten ? Ik ben zo ver dat hij tijdens het zappen weg blijft. Heb nu alleen het probleem, kijk ik 1 keer naar de extra info over de film, krijg ik eerst die balk en daarna mijn info pas. De eerst volgende keer dat ik daarna zap, heb ik wel weer die uitgebreide osd. Ik kan dat dan weer weg halen door exit te drukken. Iemand enog idee, hoe die gewoon helemaal weg kan ? afz. Ptje
Henksat Geplaatst: 23 augustus 2006 Geplaatst: 23 augustus 2006 In de Pli setup onder de blauwe knop kun je bij extra OSD-settings de Mini-zap aan/uit zetten. Is dit wat je bedoelt? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Ptje Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2006 Dat zou je wel zeggen. Als je mini-zap aanzet dan heb je inderdaad alleen de onderste, maar zoals ik al zei, als je info hebt gedrukt (2x) om de info van het programma te zien, dan heb je ook de bovenste tijdens zappen. Dit kun je dan weer uitzetten, door exit te drukken. Ik kan me alleen niet voorstellen, dat dit de bedoenling is. Ik heb zoiets, als ik mini wil, dan gaan maxi. Maar hoe kom je er vanaf................ afz. Ptje
mirakels Geplaatst: 23 augustus 2006 Geplaatst: 23 augustus 2006 Volgens mij klopt je beschrijving niet helemaal. Als je programmainfo wilt, moet je niet 2x op info drukken maar slechts 1x. MAar los daarvan, ook als ik 2xinfo en daar weer uit ga krijg ik niet jouw effect. Ik kijk nu bvb naar ned2, ik zap nu naar ned3 --> ik zie een paar seconden de minizap. Dan infotoets en ik krijg info over het huidige programma. Met info of exit er weer uit en ik zie weer netjes ned3. Zap weer terug naar ned2 -> weer een paar seconden minizap en dan weer volledig beeld... Laat anders ook even een OSDshot zien van je pli setup OSD settings. DM7000, noname 58 cm bord met SM3D12 rotor, 46GB 2.5in hitachi hdd
Gast Geplaatst: 23 augustus 2006 Geplaatst: 23 augustus 2006 gokje, het gaat hier over een 500? Die mist een aantal toetsen op de ab, dus zijn er functies gecombineerd, en gebruik je volgens mij de info toets om de maxizap op te roepen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen