Feigling Geplaatst: 25 augustus 2006 Geplaatst: 25 augustus 2006 Heb 2 DM500's genimi 3.00 Op de ene draait newcs 1.17 + cam3d 3.880C met canaldigitaal kaart. Nu het volgende probleem met het wisselen van abbonoment kanelen duurt het soms lang voor dat ik beeld heb. Als ik op de andere kijk met cam3d heb ik het zelfde probleem, selecteer ik newcamd 6.10b dan loopt het goed. Nu heb ik ook op de eerste box een newcamd 6.10b server staan en deze functioneert goed geen problemen met het wisselen van kanalen. Als ik nu op de andere box met newcamd kijk werkt het goed. Met cam3d na een hele poos een freeze. Heb veschillende cam3d versies geprobeerd geen verandering. Waar kan deze klacht in zitten, heb vermoeden iets met cam3d maar weet niet wat. Weet dat jullie zeggen je hebt toch newcamd server het draait toch, maar wil gewoon dat de andere ook goed werkt uitdaging. 2x Dreambox 500 - Philips 5816/23 - Triax 88 - Quatro monoblock
Gast Geplaatst: 25 augustus 2006 Geplaatst: 25 augustus 2006 Citaat: Weet dat jullie zeggen je hebt toch newcamd server het draait toch, maar wil gewoon dat de andere ook goed werkt uitdaging. Ik zou er echt geen tijd instoppen, het is een gegeven dat sommige softcams beter zijn dan andere. En sommige maken er echt een potje van. Probeer ze allemaal uit, en maak dan je keuze.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen