erikson Geplaatst: 27 augustus 2006 Geplaatst: 27 augustus 2006 sedert enkele dagen loopt het beeld op de zenders van TV-Vlaanderen vast (dit duurt enkele seconden en dan is alles terug normaal)als ik verander van post heb ik onmiddellijk beeld mijn kaart zit in universele cam met PentaCrypt 1.09 en heb nu opalledrie mijn boxen PLi Flubber staan, met Gemini 3.00 had ik hetzelfde probleem (het heeft een maand goed gewerkt) de ontvangst is goed SNR 85% AGC 67% BER 0 hoe kan de TV-Vlaanderenkaart werken in de interne kaartlezer?? erikson wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
Henksat Geplaatst: 27 augustus 2006 Geplaatst: 27 augustus 2006 Citaat: hoe kan de TV-Vlaanderenkaart werken in de interne kaartlezer?? erikson Met de emu CCcam 1.2.1 en config, te downloaden onder de blauwe knop. (chip naar beneden) Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast Geplaatst: 27 augustus 2006 Geplaatst: 27 augustus 2006 Mijn TVV kaart zit gewoon in een interne cardreader (de bovenste), met CCcam als EMU. Werkt prima, zowel activatie als update puls... CU, WanWizard
erikson Geplaatst: 27 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2006 Bedankt Henksat heb al beeld met mijn kaart in de onderste kaartlezer erikson wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
erikson Geplaatst: 27 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2006 inderdaad WanWizard de bovenste werkt ook en voorlopig heb ik nog geen vastloper gehad ik heb wel newcamd-6.10b als standaard softcam erikson wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen