Sjaak66 Geplaatst: 29 augustus 2006 Geplaatst: 29 augustus 2006 Hallo, Ik heb een probleem met het omzetten van een .ts bestand naar een dvd. Demux ik een bestand met project X naar een .mpv bestand en wil deze dan met dvd aurhor als dvd maken blijkt de resolutie 480*567 te zijn en dus wil hij er geen dvd van maken. Als ik met patcher de resolutie verander naar 704(720)*567 krijg ik zo'n lelijke groen vlak ernaast. Kan dit ook anders., op de box zelf is het goed. Sjaak Als alles eens..... AZbox Premium HD+ S/C + 1000 GB FW: RSi 0.1.1 On the attic Dreambox 7000S + 160GB WD. No Image Wave Frontier T90 + 30W<>28.2E (12lnb's) + 35 meter coax
Erik Slagter Geplaatst: 29 augustus 2006 Geplaatst: 29 augustus 2006 Opnieuw encoden, dat is de enige oplossing. Mpeg met ge"patch"te resolutie is niet geldig en je zult er geen compliant DVD mee kunnen maken. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
bartbnl Geplaatst: 30 augustus 2006 Geplaatst: 30 augustus 2006 Soms werkt het nog wel eens om de mpv file te patchen naar 704 of 720 breed, dan je dvd te authoren, en dan de resulterende vob files weer terug te patchen naar 480 breed (het heen en weer patchen is dan dus alleen maar een trucje om de dvd authoring software voor de gek te houden). Veel dvd spelers (niet allen!) zullen dit wel goed afspelen, ook al is 'ie niet helemaal compliant. Als je zeker wilt zijn, moet er inderdaad opnieuw geencode worden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen