Ga naar inhoud

[7020S] Gemini 3.10 stuurt stab HH120 niet goed aan

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Mijn dreambox 7020 stuurd mijn Stab HH120. niet goed aan.

Heb gemini 3.10 er nu op staan. met de 3.00 ging hij ook wel schokkerig maar ging toch redelijk snel,pli flubber draaide hij wel in een keer op de gewenste satellite. Hebben hier meer mensen last van en is er een oplossing voor?

Alvast bedankt voor de reactie's

Peter

Geplaatst:

Misschien dat je de 'Use Motor Input Power' moet aanzetten/wijzigen. Lijkt erop dat je box te vroeg denkt dat je motor klaar is met draaien (Of zelfs daarom helemaal niet draait).

Geplaatst:

Deze optie's heb ik ook allemaal al ingesteld bij gemini 3.00 moest hij op 200 ma staan. 50 ma per satelliet ontvanger.

Maar gemini 3.10 draaid bijna helemaal niet.

Geplaatst:

Voor zover ik weet heeft dit niet zozeer direct te maken met het aantal ontvangers, maar met het stroomverbruik van de motor als hij draait (en die is IMHO groter dan wat een of meedere LNB's 'eten').

Heb je al geprobeert hem juist te verlagen ? Ik zelf heb een SG-2100 en daar heb ik het zelfs helemaal uitstaan, en dat draait perfect.

Geplaatst:

Ik heb hem zelfs uit gezet dan schijnt hij zelf te kiezen wat hij nodig heeft. hij draaid ook al slecht als ik hem op de hand bedien.

PLI flubber draaide hij perfect. met mij topfield 4000pvr draaid hij ook perfect. maar hij moet gewoon ook goed draaien met gemini 3.10 en dit is tot nu toe nog niet gelukt.

Geplaatst:

Volgens mij maakt dat ook nix uit.

De ingegeven ma's zijn een indicatie voor

de ontvanger wanneer rotor op plek is.

Als het verbruik onder de opgegevn waarde komt geeft

hij beeld. Voor zover ik weet regelt de ontvanger gewoon zelf wat hij nodig is.

Sjaak

Als alles eens.....

AZbox Premium HD+ S/C + 1000 GB FW: RSi 0.1.1

On the attic Dreambox 7000S + 160GB WD. No Image

Wave Frontier T90 + 30W<>28.2E (12lnb's) + 35 meter coax

Geplaatst:

Dat dacht ik ook, maar misschien dat het met die Stab anders werkt. Daarnaast weet ik niet of de DB nog andere aannames doet als je die input power definieert.

Geplaatst:

Ik heb gemerkt als ik mij topfield aan zet en mijn echostar dan werkt het draaien wel. hij komt dus spanning te kort. maar dit is geen oplossing hij moet ook werken als ze uitstaan. dus mij LNB trekt te veel weg om nog te kunnen draaien. lnb is een invacom QUAD wie weet er een oplossing.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen