Gast Geplaatst: 1 september 2006 Geplaatst: 1 september 2006 hallo, ik heb hier een tvglobo kaart die werkt alleen met de powerbox van tvcabo. graag zou ik het kaartje werkend willen hebben op me dreambox. Tegen mij is gezegd dat ik de boxkey en rsa moet hebben kan iemand me aub helpen,nu is het zo ik moet met 2 ontvangers tv kijken. vriendelijk dank,
Gast Geplaatst: 1 september 2006 Geplaatst: 1 september 2006 De tvglobo kaart is gekoppeld (married) aan je powerbox van tvcabo. Je hebt inderdaad een boxkey en rsa key nodig. Deze zou je kunnen krijgen door een JTag interface kabel aan te sluiten (solderen) op je powerbox receiver. Hoe dit precies moet weet ik echter ook niet. Misschien dat je eens naar zo'n dreambox dag kan gaan. Ik geloof dat daar altijd wel wat hardware freaks aanwezig zijn die het wel weten. Trouwens, de boxkey en rsa key zou je ook kunnen krijgen door een nagradump van de kaart te doen met behulp van een phoenix usb card reader. Ook hier weet ik het fijne niet van. Iemand anders op dit board die kan helpen????
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen