DBdrug Geplaatst: 3 september 2006 Geplaatst: 3 september 2006 Ik heb op zolder een pc met een DVB kaart erin (Hauptpage) en wil graag beneden op m'n DM7000 CCcam draaien. Met Newcamd kon ik met die Windows pc altijd prima connecten, maar kan niks vinden over CCcam voor Windows. Bestaat dit wel? Weet iemand dit? Of kan ik op een andere manier connecten?
Gast Geplaatst: 3 september 2006 Geplaatst: 3 september 2006 Als je de volledige CCcam.zip download dan zit daan enkel een Linux versie in (voor de Dreambox) en een x86 versie (maar dat is ook een Linux binary). je kan wel via Cygwin draaien (denk ik) maar of het dan nog werkt met je Hauppauge kaart ??
Gast Geplaatst: 3 september 2006 Geplaatst: 3 september 2006 Linux binaries kun je niet zomaar onder Cygwin draaien. Daarvoor moet je de software speciaal voor Cygwin compileren, en daarvoor heb je sources nodig. Greetz, Lion.
DBdrug Geplaatst: 3 september 2006 Auteur Geplaatst: 3 september 2006 Ok, bedankt voor jullie antwoorden, wordt erg moeilijk begrijp ik?! Of weet iemand nog een omweg danwel oplossing?
top-seve Geplaatst: 3 september 2006 Geplaatst: 3 september 2006 Er is wel een NewCS voor Windows. Als je veel leest hoef je minder te vragen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen