Ga naar inhoud

[7000S] Na zappen/spoelen blijft OSD in beeld staan

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Sinds ik PLi Flubber heb geinstalleerd blijft de OSD in beeld staan als ik van zender verander of als ik bij het kijken van een opname ga spoelen.

Normaal verdwijnt de OSD na zo'n 2 sec. uit beeld, maar sinds een tijdje niet meer.

Als ik dan op OK druk, en daarna op EXIT gaat de OSD wel weg.

Waarschijnlijk iets kleins, maar ik kan het niet vinden.

Iemand suggesties?

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Geplaatst:

bij Advances settings kan je de tijd wel instellen (staat op 6 seconden dacht ik) en bij Extra Pli instellingen (onder blauwe knop) kan je ook wat "advanced" OSD instellingen doen, dus ik zou zeggen kijk daar eens.

Geplaatst:

hoogst waarschijnlijk is er wat "rommel" blijven zitten van de andere image.

Mijn advies naar jou is om eerst een erase image erin te stoppen, nog eens flash erase te doen en dan terug PLi Flubber erin.

Hoogst waarschijnlijk is het dan opgelost.

Geplaatst:

doe je zo'n "erase" image erin met DreamUP ofzo of hoe werkt dit ?

ik zou nl. ook wel willen weten hoe je dit het beste doet (ik heb al gelezen over Factory Reset bij een 7000S maar moet je dat altijd doen, of alleen als je bijv. van Gemini naar Pli gaat ?).

Die 7000S die ik hier had staan heb ik die 2de versie van Pli Flubber ingeflashed en hij begon ook dergelijke vreemde dingen te doen (dus misschien was dat hier ook het beste geweest om eens volledig te wissen).

De box is nu terug naar de eigenaar maar eventueel voor de toekomst (of om hem ff te vertellen dat hij dit moet doen) is het wel interresant om te weten.

Geplaatst:
Citaat:
en bij Extra Pli instellingen (onder blauwe knop) kan je ook wat "advanced" OSD instellingen doen, dus ik zou zeggen kijk daar eens.

Jep, daar zit 't.
Blauwe knop - PLi image setup - Extra OSD settings - Autohide OSD on OK aanvinken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen