Ga naar inhoud

[7025] Rotor instellen voor een Stab (DiSEqC 1.2)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Probeer het toch maar even wederom met een nieuwe topic! Kan iemand mij vertellen hoe de instellingen moeten zijn voor een DM 7025 om een Stab rotor erop aan te sluiten. Want op dit moment doet ie niks na aansluiten op m'n DM 7025. Wat ik heel bizar vind is dat m'n rotor nu op Astra/Eurobird staat. Als ik m'n Humax 5400 op m'n rotor aansluit krijg ik meteen beeld op een van de kanalen, echter gebeurd er weining wanneer ik m'n dreambox 7025 aansluit en op een van de kanalen van de desbetreffende satelliet zet. Heel apart. Heeft iemand ervaring met het bovenstaande?

Maak gebruik van de Gemini2 1.70 image.

Alvast bedankt!

Geplaatst:

simon ga naar menu,dan instellingen,service zoeken,rotor instellingenvul satelliet die je zoekt in bv astra,orbit positie 192,richting oost,dan toevoegen gele knopje.zet nu een vinkje bij go to.vul lengte en breedte graad in en druk op blauw om in de volgende pagina te komen,modus positie,satelliet bv astra.Zoek nu een frequentie waar je beeld kan verwachten.

Je kan nu in het schermpje richting de rotor handmatig naar oost en west draaien.Draai de rotor tot je beeld hebt en sla hem op.

succes

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen