Gast Geplaatst: 5 september 2006 Geplaatst: 5 september 2006 Ik heb een werkende USB disk aan mijn (KPN)experiabox hangen, ipv een mount op mijn pc wil ik nu de mount op de experiabox usb disk gebruiken, echter ik krijg dit niet aan de gang en de experiabox gaat spontaan in de reboot! Wie heeft dit werkend ? PS: een SMBFS mount wil wel echter: //192.168.2.1/DREAMBOX on /var/mnt/hdd type smbfs (rw,nodiratime,file_mode=0755, dir_mode=0755) Echter bij het benaderen van de disk krijg ik een error /var/mnt/hdd > ls ls: .: Input/output error Ron
Anmax Geplaatst: 5 september 2006 Geplaatst: 5 september 2006 Hallo, Kun je eens precies uit leggen hoe je die samba mount gedaan hebt? dan kan ik misschien ook mee denken, wil dit ook voor elkaar krijgen. Andre DM7025: OpenPli |VU+ DUO: OpenPli WaveFrontierT55(5e, 13e, 19e, 23e, 28e, 1w)
alsvisinnet Geplaatst: 29 september 2006 Geplaatst: 29 september 2006 Hallo, Ik heb hier hetzelfde probleem: een CIFS mount lukt niet en een SMBFS wél. Ik heb de mount gewoon via de webinterface gedaan. Echter, bij een poging om iets op te nemen na een OK status van de mount krijg ik de melding 'Record failed due to inaccessible storage'. Een mount via CIFS op mijn PC werkt perfect. Is dit nu een Experia probleem (ik moest ook al een paar keer rebooten) of is er iets anders aan de hand? Hans Philips7027 Dreambox500S 5 schotels 7 LNB's
Anmax Geplaatst: 29 september 2006 Geplaatst: 29 september 2006 Hallo, Kun je eens precies aangeven hoe je die samba-mount gedaan hebt? Wil dit ook graag voor elkaar hebben. Andre DM7025: OpenPli |VU+ DUO: OpenPli WaveFrontierT55(5e, 13e, 19e, 23e, 28e, 1w)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen