Gast Geplaatst: 5 september 2006 Geplaatst: 5 september 2006 Hallo Weet iemand of hier n mogelijkheid voor is? Groet Ernogs
Ome Merde Geplaatst: 5 september 2006 Geplaatst: 5 september 2006 ik weet niet zeker of ie .wav bestanden af kan spelen (probeer eens en je weet het). mp3 wil zowiezo wel dus desnoods je wav-bestandjes converteren naar mp3 (zie bijlage) merDe 1219316-Wav2MP3Wizard_3.2Beta2_R341.zip deze ruimte is te huur
waps Geplaatst: 6 september 2006 Geplaatst: 6 september 2006 Gemini heeft de mogelijkheid een 'alarm' in te stellen, dan wordt een wav bestand (standaard een trompetgeluidje) door het normale db-geluid gemixt. Dus het kan.. maar je wilt natuurlijk een mediaplayer die het normaal voor je doet(?) <beetje offtopic> Geen idee trouwens hoe de opstart'brom/grom' wordt gegenereerd. Altijd vermoed dat het door mijn crappy aansluitingen kwam.
Gast Geplaatst: 6 september 2006 Geplaatst: 6 september 2006 ja dat klopt ik wil een media player die dat voor me doet. ik wil graag (echte) cd kwaliteit afspelen, mp3 320kbps voldoet niet voor mij als hifi freak door mijn handicap ben ik niet instaat n cd te plaatsen in me speler als iemand voor mij n wav speler kan schrijven voor me dreambox zal ik daar erg mee geholpen zijn
mati Geplaatst: 6 september 2006 Geplaatst: 6 september 2006 Kijk eens naar deze topic over het afspelen van flac berstanden. http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...true#Post596967 Pli op DM800, VU+ DUO en DM8000 met 4xDVB-S2, Wave Frontier T90
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen