Gast Geplaatst: 5 september 2006 Geplaatst: 5 september 2006 Wanneer Newcs bv. per toeval niet eerst is opgestart, dan neemt CCcam automatisch de slot0 en slot1 in gebruik. Newcs daarna opstarten resulteert in een foutmelding omdat de sloten al in gebruik zijn. Kan ik CCcam wijsmaken dat hij nooit zelf toegang moet zoeken naar de interne slots? groeten,
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 5 september 2006 Geplaatst: 5 september 2006 CCcam opstarten met de parameter -s dan wordt het server gedeelte niet gestart
Gast Geplaatst: 6 september 2006 Geplaatst: 6 september 2006 Het servergedeelte mag wel opgestart worden... enkel de sloten moeten aangesproken worden via newcs. Ik wil nl. het aantal 'hops' beperken (CCcam ondersteunt dat), en bij newcs vind ik die mogelijkheid niet??
groko Geplaatst: 6 september 2006 Geplaatst: 6 september 2006 Waarom wil je dan wel het server gedeelte opstarten. Zo krijg je natuurlijk altijd een conflict. Newcs staat niet voor niets voor new card server. 2 servers op die 2 kaartsloten gaan natuurlijk niet werken There's only two reasons to own a video camera, chase tornados and make sex tapes. And I don't see a cow in no tree, Tommy Lee!
pepela Geplaatst: 6 september 2006 Geplaatst: 6 september 2006 Citaat: Het servergedeelte mag wel opgestart worden... enkel de sloten moeten aangesproken worden via newcs. Ik wil nl. het aantal 'hops' beperken (CCcam ondersteunt dat), en bij newcs vind ik die mogelijkheid niet?? het aantal hops beperken is een feature dat alleen gebruikt wordt door CCcam. De combinatie dat jij wilt maken is onmogelijk. Als je dat wilt, zul je volledig moeten overstappen naar CCcam. greetz,pepela "Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..."
Gast Geplaatst: 6 september 2006 Geplaatst: 6 september 2006 @groko en pepela: Het servergedeelte van CCCam wil ik enkel gebruiken om hops te kunnen definieren. De combinatie met newcs WERKT, alleen moet ik de volgorde van processen starten goed in de gaten houden: eerst newcs, die lockt dan sci0 en sci1, daarna dan CCcam. zo worden de kaarten 'behandeld' door newcs, en kan ik het servergedeelte van CCcam gebruiken om zo hops te bepalen... Alleen, is dat niet zo handig...
Gast Geplaatst: 7 september 2006 Geplaatst: 7 september 2006 Waarom ga je dan niet compleet over op CCcam?? Dan ben je in 1x klaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen