Gast Geplaatst: 5 september 2006 Geplaatst: 5 september 2006 Wie wil mij helpen met mijn dreambox 7020 om deze voor netwerk te programmeren en uitleg geven hierover woon in de buurt van stadskanaal het liefst bij mij thuis zodat ik dit kan zien graag kontakt via email ###############
Ome Merde Geplaatst: 5 september 2006 Geplaatst: 5 september 2006 je kan dat hier specifiek zoeken/vragen. wat lukt (nog) niet ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 5 september 2006 Geplaatst: 5 september 2006 Ik ben voledig een leek ik ben net begonnen met dreambox dus daarom deze uitleg gevraagd want ik krijg hem niet op netwerk groetjes Chris
Henksat Geplaatst: 5 september 2006 Geplaatst: 5 september 2006 Citaat: Ik ben voledig een leek ik ben net begonnen met dreambox dus daarom deze uitleg gevraagd want ik krijg hem niet op netwerk groetjes Chris Lees dan eerst de database eens door en gebruik de zoekfunctie, veel van je vragen zullen beantwoord worden. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen