Ga naar inhoud

[7025S] hoe een image installeren met Flashwizzard ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb nieuwe dreambox 7025 gekocht maar het lukt niet om zoals bij de 7000 er een cvs op te krijgen, deze vindt ook mijn HD niet terug met flashwizard 6.3.

Wie weet hier raad mee, ook met dreamboxedit 2.1.0 en alles ingesteld te hebben lukt het me niet voor de settingslijsten, deze stuurt ze door, dan reboot ik via de pc de dreambox, maar komt niets op de dreambox, wie weet raad.

Thanks

Geplaatst:

Je kan de settingslijsten het beste met dreamset 164 erin zetten. Met dreambox edit werkt dat om de een of andere manier niet.

Een CVS image voor de 7025 is er wel, maar persoonlijk vind ik de Gemini 1.80 de beste image voor de 7025 tot nu toe.

Succes!

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik weet niet of het posten goed gaat (is de 1e keer) maar we zien wel. Ik heb sinds kort ook een DM7025 en ik heb de aanwijzigingen (om via het netwerk te flashen) gevolgd die op de site www.dm7025.de staan maar helaas werkt het niet. Mbv de browser lukt dus sowieso niet (heb overigens Bootloader "BOOT #42") en als ik het met Dreamup (V1.2.2.0) probeer en ik zet dan op een gegeven moment de Box weer aan dan zou er een balkje in "process act" (of "Fortschritt job") moeten verschijnen. Bij mij gebeurt er echter niets ook al wacht ik een kwartier. Wat doe ik verkeerd? Waar moet ik de te flashen image eigenlijk neerzetten?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen