Gast Geplaatst: 12 september 2006 Geplaatst: 12 september 2006 Hallo, Ik heb alleen beeld op NED 1,2,3, RTL 4 t/m 7 en Discovery Eurosport, NGC, Animal planet. De overige zenders heb ik geen beeld. Als ik bij signaalmeting kijk zie ik bij deze zenders telkens 60-70% terwijl dat bij Ned 1 wel op 89% ligt. Ook zie ik de signaalsterkte schommelen bij de niet te ontvangen kanalen. Ik heb al vanalles geprobeerd. Weet iemand hoe ik deze kanalen wel kan ontvangen? Zijn deze "gevoeliger"? Hiervoor had ik een andere ontvanger en wel beeld op deze kanalen met de schotel op dezelfde positie. Pinter
Wifi Geplaatst: 12 september 2006 Geplaatst: 12 september 2006 Wanneer deed dit zich voor? Gisteravond had ik namenlijk ook uitval waaronder RTL Zenders/Disco, NGC. Nu draait alles weer naar behoren.
Gast Geplaatst: 12 september 2006 Geplaatst: 12 september 2006 Doet zich voor vanaf de installatie.. dus is helaas niet tijdelijk Ik zal de kaart ook in een andere ontvanger testen, weet ik in ieder geval of het daaraan ligt of aan de ontvanger.
boekkie Geplaatst: 12 september 2006 Geplaatst: 12 september 2006 Doe maar eens een fabriek reset,menu ,dan 6 ,dan geadvanceerde instellingen,in dat rijtje staat factory of fabriek reset,dan weer alles installeren,EMU.kanalenlijst enz. groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
Gast Geplaatst: 13 september 2006 Geplaatst: 13 september 2006 Heb de schotel opnieuw gericht (met een metertje ipv op gevoel), nu weer beeld op alle zenders
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen