loewe fan Geplaatst: 19 september 2006 Geplaatst: 19 september 2006 Ik heb de samba 3.0 naar beneden getrokken en wil deze nadat ik de 2.0 van de DB gewist heb er in zetten, en gebruiken voor de DVR STUDIO-PRO. Ik weet nu alleen niet waar ik alles in moet zetten, ik heb drie mappen gekregen nl. etc, usr en var. In de map etc staat weer twee mappen met network waar niks in staat en de map samba hier staan een map private en smb.conf in. In de map usr staan drie mappen nl.bin,lib en sbin. In de map var staat een map met uninstall. Kan ik nu via FTP dit zo weg zetten dat deze 3.0 het ook doet of moet ik meer handelingen verrichten. Wie kan mij even verder helpen. Ik heb een 7020 met Gemini 3.0 op USB alvast bedankt loewefan
Sterke-Jerke Geplaatst: 19 september 2006 Geplaatst: 19 september 2006 Jet hoeft't niet eens te handmatig te dowloaden: Doe het volgende: ipkg update Dan: ipkg install sambaserver En alles staat op de goede plek.
loewe fan Geplaatst: 20 september 2006 Auteur Geplaatst: 20 september 2006 misschien domme vraag waar staat IPGK voor. Ik heb nu samba 3.0 via FTP in var-etc gezet en op 755 gezet. Nu is de vraag moet ik op de Box ook nog wat aan passen? Ik wil graag DVR STUDIO PRO gebruiken, maar als ik probeer de HD te bereiken zegt het programma: Der zugriff auf die Datei 'smb,conf'ist nicht moglich Hochtswarscheinlich lauft der SAMBA SERVER der DREAMBOX nicht. Bitte instaliren, konfiguriern und starten Sie den SAMBA Server der Box. Maar waar kan ik die Samba server vinden in de Plugins zie ik hem niet/ loewefan
Sterke-Jerke Geplaatst: 21 september 2006 Geplaatst: 21 september 2006 Nogmaals: DOe eens: ipkg update Dan een: ipkg install sambaserver Via je internet verbinding wordt dan samba geinstalleerd en werkend opgeleverd. Als je wilt weten wat het betekend google dan eens. Je hiermee niks te ftpen of the chmodden. Samba is geen plugin die je kunt configureren mbv de gele of blauwe knop. EN Gemini biedt geen optie om versie 3 te downloaden.
Kopernikus Geplaatst: 23 september 2006 Geplaatst: 23 september 2006 Weet er soms iemand als Samba 3.0 ook te installeren is in pli flubber, zoja hoe en waar kan ik die vinden? Greetz, Kopernikus Dreambox's 8000PVR Open PLi, 7020Si & 600PVR - CCcam 2.1.4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen