Alfman66 Geplaatst: 24 september 2006 Geplaatst: 24 september 2006 Ik heb me helemaal rot gezocht maar kan het niet vinden. Hoe kun je op de box een opgenomen programma wissen (dus helemaal wissen, niet uit de playlist verwijderen). Ik gebruik Gemini. Net vanmiddag 1.8 erop gezet. Hier heb ik echter nog niet mee gespeeld. Bij voorbaat dank Alfman Humax i5050 - CAIW
Ome Merde Geplaatst: 24 september 2006 Geplaatst: 24 september 2006 in de bestandsmodus (OSD) op de dream-knop drukken toch ? dan kan je het e.e.a wissen volgens mij. merDe deze ruimte is te huur
renzie Geplaatst: 24 september 2006 Geplaatst: 24 september 2006 je drukt op de videoknop van jou AB om de lijst met opnames in beeld te laten verschijnen, dan ga je op het programmna staan welke je wilt wissen en druk op MENU dan krijg je de optie om voor wissen te kiezen. de help knop rechtsonder de AB laat goed de opties zien. renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen