Gast Geplaatst: 24 september 2006 Geplaatst: 24 september 2006 Ik krijg wanneer ik een kanaal kies die gecodeerd is en die ik dus niet kan kijken eerst een melding van mijn matrix module no right to watch this program, en daarna een melding van de box zelf dat ie gaat resetten en een logfile heeft gemaakt en die kan ik dan verzenden naar dream. Vraag 1: is er wat te doen aan die crashes Vraag 2: heeft het enig nut om die bestanden te zenden naar dream. Alvast bedankt voor de reacties.
renzie Geplaatst: 24 september 2006 Geplaatst: 24 september 2006 waarom een matrix module? gebruik een emu. renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Gast Geplaatst: 24 september 2006 Geplaatst: 24 september 2006 Ja dat had ik al gelezen, maar ik dacht ik trek hem uit mijn humax en schuif hem er in en werken! Gemakzucht denk ik. Maar als dat eea kan voorkomen dan zal ik binnenkort wel even opzoeken hoe dat precies moet. Alcatryn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen