Gast Geplaatst: 6 oktober 2006 Geplaatst: 6 oktober 2006 [500] Ik heb een Apple Powerbook G4 en heb moeite met het streamen van de tv op mijn laptop. Ik kan wel opnemen opmijn harde schijf met het programma MPEG Streamclip, maar niet streamen. Hoe dat voor elkaar te krijgen?
pimzzz Geplaatst: 6 oktober 2006 Geplaatst: 6 oktober 2006 hey jos,, Voor de MPEG streamclip heb je de mpeg2 component quicktime nodig, dus die moet je eerst extra installeren om te kunnen streamen. Probeer eens dreamXman + vlc, ff googlen en je hebt m zo. Idream is ook nog wel wat, of kijk anders hier eens: http://www.i-have-a-dreambox.com/wbb2/database.php gegroet pimzzz
Gast Geplaatst: 10 oktober 2006 Geplaatst: 10 oktober 2006 Beste Pimz, Bedankt voor je hulp. Die MPEG2 playback component had ik gekocht, maar die zorgde voor erg hakkerig beeld. Verder heb ik dreamXman geprobeerd. Dat gaat goed zolang je naar 1 programma kijkt (soms ook wel wat hakkerig). Idream heb ik nog niet te pakken gekregen. Heb je nog suggesties? Groet, Jos.
peter-nmgn Geplaatst: 10 oktober 2006 Geplaatst: 10 oktober 2006 Een toevoeging: draadloos kijken naar de dreambox werkt niet vlekkeloos! en 1 programma kijken klopt, je moet de stream eerst stop zetten waarna je zapt met de dreambox en dan de verbinding weer opnieuw opbouwen! Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen