Gast Geplaatst: 8 oktober 2006 Geplaatst: 8 oktober 2006 hoi ik heb image PLi Flubber ingeplaatst dreambox 7000s welke instelling Softcam mag ik gebruiken voor canal+nl kaart mijn instelling ziet er zo uit Kanaal : SBS6 Standaard provider : CANAL DIGITAAL Standaard Standaard SoftCam CCcam-1.2.1 Kaartserver newcs Is deze instelling goed ??? Want ik heb nog altijd geen beeld
martin52 Geplaatst: 8 oktober 2006 Geplaatst: 8 oktober 2006 Is in principe goed. Heb je de config van CCcam wel gedownload en geinstalleerd? Martin
dAF2000 Geplaatst: 8 oktober 2006 Geplaatst: 8 oktober 2006 Je hebt geen kaartserver nodig. Alleen CCcam (versie 1.3.0 is er trouwens al) en klaar. Zelfs de CCcam config is niet nodig. Kaartserver op "geen" zetten dus.
Gast Geplaatst: 8 oktober 2006 Geplaatst: 8 oktober 2006 via blauwe knop softwarebeheer downloads softcams/cardservers dan krijg ik een lijst camd3 camx enzo... kies uit : downloaden duw rode knop lame dan terug blauwe knop softcam instellingen druk op oke en de instellingen gedaan zoals u ziet bericht bovenaan
dAF2000 Geplaatst: 8 oktober 2006 Geplaatst: 8 oktober 2006 Jep dus CCcam downloaden en geen kaartserver newcs laten draaien. Is voldoende voor een Canal kaartje.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen