Gast Geplaatst: 9 oktober 2006 Geplaatst: 9 oktober 2006 Ik heb mijn Topfield ontvanger omgeruild voor een DB 7025. Omdat ik problemen had heb ik de Gemini 1.8 firmware erin gezet, samen met een zenderlijst voor hotbird en astra zenders. Ik heb een schotel met een motor zodat ik eenvoudig meerdere sattelieten zou moeten kunnen ontvangen. Als ik een kanaal op de hotbird heb geselecteerd dan heb ik ontvangst en kan ik de schotel ook nog iets bijdraaien via de afstandsbediening. Als ik een kanaal op de astra selecteer dan heb ik geen ontvangst en kan de schotel niet via de afstandsbediening draaien. Wie heeft een idee wat het probleem kan zijn? Met de standaard firmware had ik dit probleem ook.
Gast Geplaatst: 10 oktober 2006 Geplaatst: 10 oktober 2006 Hoi Je hebt waarschijnlijk in de instellingen van je dreambox een foutje gemaakt bij je rotorinstelling. Oplossen door naar menu te gaan, instellingen te kiezen en dan naar rotorinstellingen, en dan de gotxx functie inschakelen. De juiste lenge en breedte zijn te vinden via internet onder iets van Town search
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen