petty Geplaatst: 11 oktober 2006 Geplaatst: 11 oktober 2006 Hallo, Ik gebruik Fli Flubber The Sequal 20060818 (laatste versie). Ik gebruikte EPG en dat ging prima in tekstmode. (Placeholder) Nu krijg ik opeens de melding: No Picture in Graphics for DS500S Is er soms een instelling waarmee je dat kunt herstellen? Vast bedankt voor het helpen. Petty Zeg nooit nooit
hemertje Geplaatst: 11 oktober 2006 Geplaatst: 11 oktober 2006 ik denk dat je te snel meerdere malen op je rode knop hebt gedrukt daarmee selecteer je namelijk welke EPG wijze wil weergeven DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
petty Geplaatst: 11 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2006 hemertje bedankt voor de snelle reactie. Ik heb weer enige keren snle de rode knop ingedrukt, maar het blijft hetzelfde. Heb nog andere suggesties? Dan heel gaar. In ieder geval bedankt voor je moeite. Petty Zeg nooit nooit
Gast Geplaatst: 11 oktober 2006 Geplaatst: 11 oktober 2006 Of het is dat C-anaal de EPG weer in de knoei heeft. Khen op m'n 7000 met Multi EPG onder flubber alleen now en next.
hemertje Geplaatst: 11 oktober 2006 Geplaatst: 11 oktober 2006 2x snel op de rode knop drukken geeft je de keuze uit - channel epg - multi epg - external epg op je 500 zie je met multi epg het varkentje die aangeeft dat PiG (Picture in Graphics) niet werkt op de 500 DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
petty Geplaatst: 12 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2006 Jammer. Meerdere malen drukken op de rode knop werkt niet. Wie helpt me uit de probleme? Vast bedankt, petty Zeg nooit nooit
boekkie Geplaatst: 12 oktober 2006 Geplaatst: 12 oktober 2006 Gaat dat schermpje niet weg,met de knop exit?anders even de stekker eruit,en dan weer opnieuw opstarten! Of begrijp ik het verkeerd? groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
petty Geplaatst: 13 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2006 Hallo allemaal, Ik heb een oude backup (2 dagen oud) teruggezet en probleem is weg. wat mij betreft kunnen we deze thread sluiten. bedankt voor alle moeite. petty Zeg nooit nooit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen