JVBO Geplaatst: 16 oktober 2006 Geplaatst: 16 oktober 2006 Hallo * Ik slaag er perfect in om met ngrab films en programma's op mijn PC op te nemen. Die kan ik uiteraard op DVD branden of op pc bekijken, maar wat als ik die uitzending later gewoon terug op mijn tv zou willen bekijken ? Kan ik op een of andere manier (met welk programma en waar vind ik het ?) opgenomen materiaal naar mijn db500 streamen en bekijken op het dagdagelijkse tv-scherm ? Welke wizard heeft hier de oplossing ? Groetjes, Jan DB500 S
Gast Geplaatst: 16 oktober 2006 Geplaatst: 16 oktober 2006 Maak een CIFS-mount naar je PC op de Dreambox, dan kun je gewoon via bestandsmodus ('text'-knop als je in de zenderlijst zit) de ngrab-files afspelen. Greetz, Lion.
Gast Geplaatst: 16 oktober 2006 Geplaatst: 16 oktober 2006 kan daar iets meer uitleg over gegeven worden aub hoe het juist in zen werk gaat mvg
JVBO Geplaatst: 16 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2006 Nedankt Lion voor de goeie info, maar hoe maak ik precies een CIFS mount. Ik weet daar niks over, heb maar een basiskennis van de zaken. Kan iemand stapje per stapje uitleggen hoe je die mount everest creert :-) Jan DB500 S
JVBO Geplaatst: 16 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2006 Bedankt Lex, Het lijkt me allemaal wel erg ingewikkeld... DB500 S
kapoentje Geplaatst: 16 oktober 2006 Geplaatst: 16 oktober 2006 http://www.sat4all.com/forums/faq/index.php?ToDo=view&questId=221&catId=22
JVBO Geplaatst: 16 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2006 "Allereerst zorg ervoor dat je aan alle te koppelen apparaten een vast IP adres toewijst." Er staat niet in vermeld hoe je dat precies moet doen, een vaste ip toewijzen. DB500 S
Ome Merde Geplaatst: 16 oktober 2006 Geplaatst: 16 oktober 2006 uiteraard. auteur kan niet weten wat voor apparataten jij thuis hebt staan. daarvoor heb je handleidingen. PC en dreambox moeten worden voorzien van een statisch IP-adres. voor de dreambox vind je dit onder de communicatieinstellingen van het dreammenu, voor je PC vind je dat o.a hier merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen