Thomas2000 Geplaatst: 19 oktober 2006 Geplaatst: 19 oktober 2006 Ik heb een 2e hands dreambox 500 gekocht maar de ab werkt niet. Ik heb het setje werkend gezien met deze ab maar thuis gekomen werkt het niet. Het is wel een vervangende ab aangezien de originele een hondenkluif was geworden. Ik mag het setje terugbrengen en geld terug maar volgens mij moet het toch werkend te krijgen zijn. Er staat flubber op de dreambox dacht ik... Wat kan het zijn? Bedankt! Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
alx Geplaatst: 19 oktober 2006 Geplaatst: 19 oktober 2006 Nieuwe batterijen? Afstandbediening richten op videocamera (in het donker) en zien of op het display van de camera het oplichten te zien is van de afstandbediening. Wel op de knopjes van de afstandbediening drukken natuurlijk. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Thomas2000 Geplaatst: 19 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2006 Had ik al geprobeerd. Het probleem heb ik net opgelost: Stroom eraf (ALLE kabels verwijderen) en na 15 min weer aansluiten. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen