Gast Geplaatst: 28 oktober 2006 Geplaatst: 28 oktober 2006 goedenavond, zoekfunctie gebruikt maar ik kom er ff niet meer uit. vraagje: Kun je een kanalenlijst serieel uploaden ? Zoja welke editor hiervoor..? En kan er ook een image serieel in ? Zoja met welke uploader..? Ik heb o.a die settingseditor van de dream site (Dreambox Bouquetter)geprobeerd maar die geeft bij mij alleen maar errors. Alvast dank, Piet
hiskie Geplaatst: 28 oktober 2006 Geplaatst: 28 oktober 2006 je kan veel beter via netwerk kanalenlijst er in zetten met bevoorbeeld happyllama dat proggamma kan je zo downloaden even ip nummer instellen kanalenlijst downloaden bv van joske settings. image kan je wel goed serieel oploaden met dreamup en kan je de nieuwe image inzetten. hiskie
Gast Geplaatst: 28 oktober 2006 Geplaatst: 28 oktober 2006 Hoi Hiskie, Bedankt voor je antwoord. Dat heb ik al wel gelezen hier dat dit beter is. Ik heb alleen die mogelijkheid ff niet i.v.m een a.s verhuizing. Blijft er alleen nog over een settingseditor die wel werkt,zoja die bestaat. Dreamup zal ik ff proberen. Grtz, Piet
hiskie Geplaatst: 28 oktober 2006 Geplaatst: 28 oktober 2006 je kan met een nulmodem kabel een andere image inzetten met dreamup pli flubber in die image zit vaak een downloadfuntie in om settingslijst te downloaden moet je natuurlijk wel een internet verbinding hebben . zonder dat kan je niet zo veel doen. succes met verhuising . hiskie
Gast Geplaatst: 28 oktober 2006 Geplaatst: 28 oktober 2006 Oke vriendelijk dank. Ga wel wat proberen. Prettige avond, Piet
Ome Merde Geplaatst: 29 oktober 2006 Geplaatst: 29 oktober 2006 En kan er ook een image serieel in ? Zoja met welke uploader..? www.dm500.de merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen