Blender Geplaatst: 2 november 2006 Geplaatst: 2 november 2006 Ik heb sinds kort een dreambox 7020 aangeschaft zonder HD en wil hier nu zelf een HD inzetten. Ben al een beetje aan het rondkijken geweest maar weet nu niet wat voor een HD ik erin moet zetten. Weet iemand wat voor soort schijven ik niet moet hebben of welke wel? bijvoorbaat dank, Edward
MagicOnline Geplaatst: 2 november 2006 Geplaatst: 2 november 2006 Ik heb er zelf een samsung PATA schijf in zitten. Zeer stil gebruikt niet veel energie en wordt niet warm. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Blender Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Geplaatst: 2 november 2006 ok, harstikke bedankt voor je reactie!! maar wat ik ook nog graag zou willen weten is waar je het meest op moet letten, want volgens mij kunnen er niet alle schijven in?
MagicOnline Geplaatst: 2 november 2006 Geplaatst: 2 november 2006 Ik heb er al 2 jaar een PATA (IDE) schijf in van 7200Rpm 8Mb cache. zat eerst in een van mijn 7000's en nu in mijn 7020. Nooit geen enkel probleem mee gehad. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen