Ga naar inhoud

[7020S] PLI-image installeren via DreamUpLAN wil niet

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik zit met een probleem. heb sinds vandaag een dreambox 7020 gekocht en wil hier Pli Flubber op zetten. Ik doe het met het programma DreamUpLan omdat ik geen com poorten gebruik alleen UTP.

Als ik met het programma DreamUpLan wil connecten naar de box dan wil het login "root" wel goed maar het password "dreambox" niet, foutmelding "dreambox: not found". Ik heb toen via me browser het ip van de box ingetypt om te kijken of ik erop kwam. Daar het login "root" en password "dreambox" ingetypt en kwam er in.

Ik heb dan nog een Dreambox 500 en heb toen is geprobeerd om te connecten met die box via het programma DreamUpLan en dat gaat zonder problemen dus nu denk ik ook niet dat het aan het programma ligt!

weet iemand misschien dit probleem en kan mij helpen

Ook nog een andere vraag. De image van Pli Flubber die ik gedownload heb heeft een extensie .nfi terwijl bij DreamUpLan .img moet hebben. ook op andere verschillende sites geprobeerd maar allemaal hetzelfde. hoort dit zo en doe ik iets verkeerd of klopt dit niet?

Alvast bedankt

Edward

Geplaatst:

Nooit DreamUpLan gebruiken!

Dit programma is zowiezo niet voor de 7020, maar op een 7000 kan het ook schade veroorzaken.

Gebruik DreamUp, of de setup-webinterface voor het flashen van een 702x. Zie daarvoor hierboven genoemde link.

Groeten,

Sat-Turner

Dreambox 7025, Dreambox 600, Triax 78 cm, Monoblock Astra-Hotbird

PLi-per de PLi-per de PLi

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen