mlsn Geplaatst: 6 november 2006 Geplaatst: 6 november 2006 Ik heb dit forum al doorzocht maar kan de topics niet vinden. ik wil zonder al te veel werk ts-files van een radio programma demuxen naar een standaard mp3 file zodat ik deze op cd/usb kan zetten en in de autoradio kan beluisteren. met audacity gaat het wel gemakkelijk maar ik moet eerst de ts file demuxen met project x, pva strumento maakt wel mp3 files maar deze files kan ik niet afspelen. iemand suggesties? DreamBox 7020, - Triax 78cm Invacom single, geotrack HH100.
hemertje Geplaatst: 6 november 2006 Geplaatst: 6 november 2006 project x maakt toch gelijk mp3 bestanden als je dat wilt...? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
mlsn Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Geplaatst: 6 november 2006 blijkbaar lukt het wel met pva strumento maar als ik een file in stukje laat afbreken dan is het niet mogelijk om ze af te spelen. DreamBox 7020, - Triax 78cm Invacom single, geotrack HH100.
mlsn Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Geplaatst: 19 november 2006 heb een schitterend programma gevonden, direct vanuit project-x demuxen en bewerken met mp3split-gtk. voor de windows versie moet je wel nog wat meer installeren. maar het is ontzettend snel. wel handig als je een cd'tje met italiaanse muziek wil branden van een paar uur muziek voor in de auto. DreamBox 7020, - Triax 78cm Invacom single, geotrack HH100.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen