Gast Geplaatst: 10 november 2006 Geplaatst: 10 november 2006 Dream MultiMedia is 'n offensief begonnen tegen handelaren in gekopieerde Dreamboxen. Bijgevoegd 't persbericht van DMM. 1258454-PM_Plagiate_09Nov06_engl.pdf
fdm Geplaatst: 12 november 2006 Geplaatst: 12 november 2006 Ik heb hier ook een originele DB500 en een DB 7020. Ik ben ook "tegen" copies, maar...hebben wij allemaal de originele Windows XP op onze PC draaien? Hebben wij allemaal originele merkkledij of liggen er toch een paar valse Lacoste polo's ed op de plank? Hebben wij allemaal de originele muziek CD van een artiest of band thuis, of downloaden wij af en toe een paar MP3's? Kortom, je kunt niet TEGEN copies zijn als je zelf ook de rechten van andere rechthebbende schendt. Ik vind persoonlijk dat die 30 of 40 euro's verschil voor een goedkope DB niet opwegen tegen het feit dat we 2 jaar garantie krijgen (europese wet! ook al zegt de dealer dat je er maar 1 jaar krijgt..). Mijn valse Lacoste polo's kon ik na 3 keer wassen ook als poetsdoek gebruiken. Garantie? vergeet het maar. De keuze ligt dus bij ons... Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
fdm Geplaatst: 12 november 2006 Geplaatst: 12 november 2006 Dat groot warenhuis heeft zeker een 5tal vestigingen over heel België en maakt deel uit van een internationale groep? Daar zag ik een DB500 met 80cm schotel + monobloc LNB voor 268€. Had nog de oude zwarte afstandsbediening. Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
kaelem Geplaatst: 12 november 2006 Geplaatst: 12 november 2006 Citaat: Ik heb hier ook een originele DB500 en een DB 7020. Ik ben ook "tegen" copies, maar...hebben wij allemaal de originele Windows XP op onze PC draaien? Hebben wij allemaal originele merkkledij of liggen er toch een paar valse Lacoste polo's ed op de plank? Hebben wij allemaal de originele muziek CD van een artiest of band thuis, of downloaden wij af en toe een paar MP3's? Kortom, je kunt niet TEGEN copies zijn als je zelf ook de rechten van andere rechthebbende schendt. Ik vind persoonlijk dat die 30 of 40 euro's verschil voor een goedkope DB niet opwegen tegen het feit dat we 2 jaar garantie krijgen (europese wet! ook al zegt de dealer dat je er maar 1 jaar krijgt..). Mijn valse Lacoste polo's kon ik na 3 keer wassen ook als poetsdoek gebruiken. Garantie? vergeet het maar. De keuze ligt dus bij ons... En dat bedoelde ik nou te zeggen,onze hele maatschappij is vergeven van namaak en nep. Het is toch logisch dat een arme chinees een dream gaat namaken. Als er geen vraag naar de "echte" zou zijn ging hij ze niet namaken hoor. Zat net even op marktplaats ,nah staat daar toch een mooie chinense ipod die veel minder kost als de helft. Kortom,wat kun je hier tegen doen. Juist dus,Helemaal Niets........ -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
tfh Geplaatst: 12 november 2006 Geplaatst: 12 november 2006 Citaat: En dat bedoelde ik nou te zeggen,onze hele maatschappij is vergeven van namaak en nep. Het is toch logisch dat een arme chinees een dream gaat namaken. Even een klein foutje.. Of beter: een grote... Een "arme" Chinees maakt dit niet na, want die heeft er het geld niet voor. Dit wordt door rijke Chineze gedaan, of nog beter: rijke criminele Chinezen.
fdm Geplaatst: 12 november 2006 Geplaatst: 12 november 2006 Ik was vorige week in Stuttgart, Duitsland, bij een collega. Hij had een Ubuntubox, wat op de DB500 lijkt, maar zonder kaartlezer. Zelfde afstandsbediening, maar alles met een Ubuntulogo. Eigen gebruiksaanwijzing. Daar kan de Geminisoftware in. Hoe zit het daarmee? Is dit ook vals? Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
Aanbevolen berichten