Gast Geplaatst: 13 november 2006 Geplaatst: 13 november 2006 Allen, Heb al e.e.a. gevonden met de zoekfunctie, maar helaas niemand met deze 42" LCD van Flips. Is er iemand die een combinatie van een 7XXX (liefst 7020) met deze LCD TV heeft en zijn ervaringen wil delen ? Zit er namelijk ernstig over te denken om dit aparaat te gaan aanschaffen, en ik weet dat er qua beeldkwaliteit betere toestellen zijn, maar dat AmbiLight vind ik wel heel erg cool en daar heb ik wel iets minder kwaliteit voor over (mits acceptabel). Groet, Shoenix
thedopeman Geplaatst: 13 november 2006 Geplaatst: 13 november 2006 Ik was in eerste instantie ook van plan om voor de 42pf9731 te gaan. Maar naar goed de specs te hebben dooor gelezen ben ik toch maar voor het iets kleinere broertje de 37pf9731 gegaan. Dit omdat in tegenstelling tot de 42pf de 37pf clear lcd heeft en wel echt full HD is 1920 x 1080i, maar ook hier zit weer een fout in de specs want daar staat 1920 x 1080p en dat klopt niet. Want wat wel in de boekjes vermeld staat dat de 42pf dat ook zou zijn, is niks van waar, want de 42pf is 1366 x 768 dus laat je hier niks over wijs maken door de winkeliers. Al met al ben ik dik te vreden over het apparaat, ik heb hem hier op de slaapkamer staan met een DB7000 eronder en dan aangesloten via de component. En het beeld is goed, je moet alleen niet net van te voren een HD film hebben gekeken want dan valt zelfs de schotel tegen. En ja het ambilight is echt een verademing om naar te kijken. Ik was eerst altijd een pioneer plasma fan, maar philips ambilight heeft mijn hard gestolen. Ik hoop dat je wat aan de info hebt. Gegroet thedopeman. ========================= 2X Droomdoos 8000HD - 1TB & 1.5TB
Gast Geplaatst: 13 november 2006 Geplaatst: 13 november 2006 Hoi, Dank voor de info. Wat ik wel vreemd is, dat als ik op de flips site zelf kijk, en in de PDF van de flips site daar wel degelijk in staat: 42PF9731D/10 * Full HD LCD-scherm 1920 x 1080p * Geïntegreerde digitale DVB-T-tuner * HD ready Zijn broertje echter, de 42PF9831D/10, is wel 'slechts' een : 42PF9831D/10 * LCD WXGA-scherm, 1366 x 768p * Geïntegreerde digitale DVB-T-tuner * HD ready Ofwel, is dit nou fout ? Of bedoelde jij stiekum de 98 ipv de 97 ? Je verdere info over dat hij gewoon goed beeld geeft (ook voor de satelliet, hoewel dat uiteraard niet te vergelijken valt met DVD) op de DB is erg belangrijk. Nog andere mensen ervaringen ?
thedopeman Geplaatst: 13 november 2006 Geplaatst: 13 november 2006 Nee ik bedoel wel degelijk de 42pf9731. Bel de technische dient van philips maar en die zullen mijn verhaal bevestigen. Sterker nog ik had al een 42pf bestelt tot de eigenaar van de electronicawinkel(een hele goede betrouwbare vriend van mij), met dit verhaal naar mij toe kwam. Het is jammer maar het is helaas waar vandaar mijn overstap naar de 37pf9731. Gegroet thedopeman. p.s. En het verschil dat de 37pf ook nog eens clearlcd heeft is heel duidelijk te merken. Ik hoop dat je slaagt, iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak. ========================= 2X Droomdoos 8000HD - 1TB & 1.5TB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen