Gast Geplaatst: 15 november 2006 Geplaatst: 15 november 2006 Hallo allemaal, In verband met communicatie problemen met de dreambox heb ik gisteren de fabrieks instellingen weer terug gezet en vervolgens het image Pli FLubber geflashed. Dat ging allemaal van een leien dakje eerlijk gezegd. Maar nu heb ik alle zenders door elkaar staan en geen bouquetes meer. Nu heb ik via via gehoord dat ik settings van Joske moest downloaden. Ik heb dus het bestandje van www.hackweb.nl (draaibare versie ivm rotor) gedownload. Het betreft een zip bestand met hierin verschillende bestandjes. Nu heb ik een aantal vragen: - klopt het dat ik het bestandje van Joske moet hebben ? - Waar moet ik deze bestandjes heen kopieren op de DB of moet ik hiervoor een programma gebruiken ? Wellicht dat iemand mij hiermee kan helpen... I hope so..... Alvast bedankt, Glimpie
Henksat Geplaatst: 15 november 2006 Geplaatst: 15 november 2006 Je hoeft helemaal niet handmatig Joske lijst er op te zetten. Gan naar het menu onder de blauwe knop, downloads, hier vindt je de laatste Joske lijst terug, deze wordt dan geheel vanzelf geïnstalleerd. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast Geplaatst: 15 november 2006 Geplaatst: 15 november 2006 Oke, bedankt voor je snelle reactie. Ik meende echt dat je deze in een speciale dir. moest kopieren of zo. Bedankt.
bromtol Geplaatst: 15 november 2006 Geplaatst: 15 november 2006 en? is het gelukt? bromtol mij zie je hier niet meer posten, hoewel ik me soms erg in moet houden.
Gast Geplaatst: 15 november 2006 Geplaatst: 15 november 2006 Yep, tís gelukt, t'was even zoeken maar de zenderlijst is er weer. Jullie worden weer hartelijk bedankt, jongens... grt, Glimpie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen