Gast Geplaatst: 19 november 2006 Geplaatst: 19 november 2006 hoe convert je een ts je kan met deze gemakelijk coverten naar mpeg (DVR-Studio pro) maar om op je pc af te spelen heb je ook bs player nodig veel succes
ranico Geplaatst: 19 november 2006 Geplaatst: 19 november 2006 Had je even de zoekfunctie gebruikt had je dit gevonden. Ik gebruik momenteel HDTV2MPEG. Een simpel tooltje. Laat zelf toe om reklame uit te knippen. Zie bijvoegsel 1264656-HDTVtoMPEG2_v1.11.89.zip DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)Synology DS214+
jph Geplaatst: 19 november 2006 Geplaatst: 19 november 2006 Wanneer ik op mijn pc iets wil spelen dat is opgenomen van een gecodeerde zender (bvb film1.1) dan heb ik ofwel geen beeld ofwel geen klank. Iemand die weet waar dit aan ligt ? Ik gebruik gemini 1.9. ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
Gast Geplaatst: 19 november 2006 Geplaatst: 19 november 2006 Moet gewoon werken. Welk programma gebruik je om af te spelen? Tot nog toe hebben bij mij vlc en mplayer alles afgesppeld wat ik er naar toe gooide. VLC is van die twee het makkelijkst te installeren. Eén file downloaden, installeren, klaar. Bij mplayer moest ik altijd de codec apart downloaden en met de hand in de goede directory zetten. Werkt daarna trouwens zeker zo goed. Suc6, Lion.
Mic Geplaatst: 19 november 2006 Geplaatst: 19 november 2006 Citaat: Wanneer ik op mijn pc iets wil spelen dat is opgenomen van een gecodeerde zender (bvb film1.1) dan heb ik ofwel geen beeld ofwel geen klank. Iemand die weet waar dit aan ligt ? Ik gebruik gemini 1.9. Ik heb eveneens een 7025 met Gemini 1.9 en gebruik CCcam 1.3.1. Om de TS files af te spelen gebruik ik Media Player Classic en dit werkt zonder problemen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen