Gast Geplaatst: 26 november 2006 Geplaatst: 26 november 2006 Ik vraag me af of het mogelijk is om met de DM500 te internetten. Het doel hierachter is vanwege het feit dat bepaalde TV uitzendingen gaan verder op internet. Graag zou ik deze vervolgens via mijn draembox op de TV zien. Is dit mogelijk? En hoe? Bedankt! GJ
Liberty1 Geplaatst: 26 november 2006 Geplaatst: 26 november 2006 Nee dat is helaas (nog) niet mogelijk. Dreambox 800 HD SE met openPli 2.0, Dreambox 500S (Gemini 4.40), Inverto Single LNB van 0,2 dB, Triax TD88cm schotel, Moteck SG-2100-A, ontvangst van Amos, Sirius, Digiturk, Hotbird, Astra1,2 en 3 etc.
aux99 Geplaatst: 26 november 2006 Geplaatst: 26 november 2006 Citaat: Ik vraag me af of het mogelijk is om met de DM500 te internetten. Het doel hierachter is vanwege het feit dat bepaalde TV uitzendingen gaan verder op internet. Graag zou ik deze vervolgens via mijn draembox op de TV zien. Is dit mogelijk? En hoe? Bedankt! GJ Het is wel mogelijk, alleen is er een tussenkomst van een PC vereist.KLIK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen