Gast Geplaatst: 4 december 2006 Geplaatst: 4 december 2006 Hallo Ik heb mijn dreambox sinds zaterdag in fabrieksinstellingen gezet dit omdat de var vol zat en geen zenders meer kon scannen. Ondertussen is de dreambox weer half inorde, zo ook werkt cccam terug, alleen zit er geen goede zenderlijst in incl bouquets, deze staat wel op laptop maar als ik via ftp in de dreambox zet en de box herstart zie ik geen resultaat Ik zoek dus een sotfware om via nullmodem de zenderlijst tekunnen inladen. Of een andere goeie ftp software. Ik hoop op snel reactie Gr Roland
mobieltje Geplaatst: 4 december 2006 Geplaatst: 4 december 2006 Dat moet je doen via het programma DreamBoxEdit en die is hier te downloaden. Start het programma DreamBoxEdit Klik op Opties om het juiste IP adres in te vullen van je dreambox, en dan opslaan. Open nu je kanalenlijst KLik nu op FTP en dan op: zend bestanden naar dreambox Daarna klik op: Herlaad settings op de dreambox En klaar is kees. Suc6 Groetjes, Mobieltje
Ome Merde Geplaatst: 4 december 2006 Geplaatst: 4 december 2006 Ik zoek dus een sotfware om via nullmodem de zenderlijst tekunnen inladen. niet via nulmodemkabel doen, gewoon via UTP. volgens mij is er geen één werkend programma meer voor nulmodemkabeltje, kan het mis hebben (bouquetter) maar volgens mij werkt niks meer seriëel. of bedoelde je een crossed UTP ? (dreambox --> PC (zonder tussenkomst van hub/switch/router/whatever ?) merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen