huger Geplaatst: 10 december 2006 Geplaatst: 10 december 2006 Weet iemand een manier om een mms stream te bekijken op een Dreambox? Bv : <a href="mms://streamnt02.highway.telekom.at/panorama_see_adsl" target="_blank">mms://streamnt02.highway.telekom.at/panorama_see_adsl</a> Alvast bedankt voor de moeite. Maarten.
Liberty1 Geplaatst: 10 december 2006 Geplaatst: 10 december 2006 Er loopt al een onderwerp om een mss internetstream te bekijken op een dreambox, maar het lukt me niet om deze stream te bekijken op mijn Dreambox 500s <a href="mms://streamnt02.highway.telekom.at/panorama_see_adsl" target="_blank">mms://streamnt02.highway.telekom.at/panorama_see_adsl</a> Misschien dat het anderen wel lukt. Voor meer informatie lees dit onderwerp goed vanaf het begin en lees ook de reacties. KLIK Dreambox 800 HD SE met openPli 2.0, Dreambox 500S (Gemini 4.40), Inverto Single LNB van 0,2 dB, Triax TD88cm schotel, Moteck SG-2100-A, ontvangst van Amos, Sirius, Digiturk, Hotbird, Astra1,2 en 3 etc.
Cool_Mod_E Geplaatst: 10 december 2006 Geplaatst: 10 december 2006 Citaat: Weet iemand een manier om een mms stream te bekijken op een Dreambox? Bv : <a href="mms://streamnt02.highway.telekom.at/panorama_see_adsl" Deze link gaat niet werken op jouw 7020, hij speelt al niet eens op mijn PC !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen