Ga naar inhoud

[7000S] HD crash, PPanel software werkt niet meer

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik gebruik de volgende versie:

About Box

Model DM7000

Manufacturer Dream-Multimedia-TV

Processor STB04500, 252MHz

Harddisk Maxtor 32049H2 (master, 19541 MB)

USB Stick Vendor = Intuix, Product = U3

Linux Kernel Linux version 2.6.9 (peter@dreamer.lindeman.nl) (gcc version 3.4.4) #1 Sun May 21 12:29:03 CEST 2006

Firmware release 1.1.0, 18.08.2006

FP Firmware 1.06

Web Interface 5.9.7-Expert - PLi edition by [lite]

Gisteren is mijn HD gecrashed. Een oude erin, en alles lijkt goed te werken. Ik kan echter niet meer bij softwarebeheer. Klik ik die aan, dan zie ik een

XML Parse error: unclosed token at line 94

Image er nog maar eens opgezet, maar de fout blijft. Klik ik dan op Ok, dan zie ik:

Ppanel 1502, waarin echter verder niets staat.

Het vreemd vind ik dat een nieuwe image erop niet mijn bestaande instellingen (zoals bij softcams) aanpast naar default. Mogelijk dat hierdoor de fout ook blijft. Vergeet ik wat?

Alvast bedankt,

Marcel

Geplaatst:

Inderdaad, dat loste het op... De VAR stond inderdaad op HD. Dat vond ik al lastig, maar kreeg dat ding nooit op mijn USB. Gevolg HD bleef maar lopen, en gecombineerd met de warmteontwikkeling zal de zaak wel bespoedigd hebben....

Thx,

Marcel

Geplaatst:
Citaat:
Inderdaad, dat loste het op... De VAR stond inderdaad op HD. Dat vond ik al lastig, maar kreeg dat ding nooit op mijn USB. Gevolg HD bleef maar lopen, en gecombineerd met de warmteontwikkeling zal de zaak wel bespoedigd hebben....

Thx,

Marcel

Jep, en dan crasht je harddisk (en je var er op). Dus dat dan je Software Management scherm een zootje wordt is wel te verklaren. Raar dat je je var niet op USB stick kan krijgen. 't Kan zijn dat je Dreambox de stick niet ondersteunt.
Geplaatst:

[

Marcel

Jep, en dan crasht je harddisk (en je var er op). Dus dat dan je Software Management scherm een zootje wordt is wel te verklaren. Raar dat je je var niet op USB stick kan krijgen. 't Kan zijn dat je Dreambox de stick niet ondersteunt.

<g> die VAR ging na de crash wel op de USB stick. Vanzelf zelfs, dus elk nadeel.....

Marcel

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen