Gast Geplaatst: 17 december 2006 Geplaatst: 17 december 2006 @all, Ik heb nu 2 images op mijn box staan PLI en gemini. Nu vind ik pli flubber de fijnste image. maar; ik vind de dreamnetcast plugin van de gemini super. (meer mogelijk) nu zou ik deze dus graag in de flubber image instaleren. maar ik weet niet waar hij staat in de gemini image. je kan hem in gemini oproepen onder extra's/instellingen. Iemand enig idee maar de plugin staat?
dAF2000 Geplaatst: 17 december 2006 Geplaatst: 17 december 2006 DreamNetCast staat ook in de PLi downloads. Of is dat een andere? Die van Gemini kun je vinden als /mnt/usb/fwpro/Naam van Gemini/var/tuxbox/plugins. (Neem aan dat je multiboot op usb hebt).
Gast Geplaatst: 17 december 2006 Geplaatst: 17 december 2006 ja het is inderdaad een andere. en hij is wat uitgebreider. en hij staat niet in de aangegeven locatie van jou. hij staat in een extra menu van gemini zelf. vandaar dat ik hem niet kan vinden
dAF2000 Geplaatst: 17 december 2006 Geplaatst: 17 december 2006 Aha. Op PLi Flubber heb je dan weer wel de internetradio PPanel wat wel vergelijkbaar is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen