masterlee Geplaatst: 17 december 2006 Geplaatst: 17 december 2006 Hallo, Wie kan mij helpen om de DM7025(met Gemini 2.0) te laten opnemen op mijn HD van mijn Windows PC. Beide gebruiken dezelfde router. Tot nu toe krijg ik telkens de melding(als ik een mount instructie ingeef) -SH: Dreambox: Not Found. Ik heb mn externe HD(van mijn Windows PC) gedeeld en heb via het menu AUTOMOUNT aangegeven welke directory ik als share heb. Wat mis ik hier?? Alvast bedankt: Masterlee Dreambox 500HD, Gemini 4.7 CCcam 2.1.4
eeffie Geplaatst: 17 december 2006 Geplaatst: 17 december 2006 Zie /www.sat4all.com/forums/showflat.php?Cat=0&Number=1274609&an=0&page=4#1274609 Eef
masterlee Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Geplaatst: 17 december 2006 Eeffie, Bedankt voor je link, maar die had ik natuurlijk al gelezen. Ik had jouw DM 7025 settings via automount editor overgenomen. Maar daar stopt het bij mij. HOE kan ik de connectie maken met mn hard disk via de DM(ik heb een map genaamd dreambox geshared en daarin de map movie(allemaal op mijn PC). Moet ik nog een map aanmaken in de DM 7025?? Dreambox 500HD, Gemini 4.7 CCcam 2.1.4
eeffie Geplaatst: 17 december 2006 Geplaatst: 17 december 2006 Masterlee, Het lezen van mij is geloof ik niet mijn sterkste vak. Ik had over het hoofd gezien dat je ook op wilde nemen. Dit heb ik nog niet geprobeerd omdat ik een HD in de 7025 heb zitten. Bij mij was eigenlijk alleen maar aan de orde dat ik films opgenomen door een andere box (die dus op de pc komen te staan) via de 7025 wilde bekijken. Misschien als je in de automount-editor zit en dan bij "type" met pijltje naar rechts wat kunt doen? Succes in ieder geval en ben benieuwd naar je ervaringen. Eef
masterlee Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Geplaatst: 17 december 2006 Ok in ieder geval bedankt voor het meedenken! Ik hoop dat er een duidelijke uitleg te vinden is die gaat over het mounten van de pc HD via een router icm de DM 7025. Ik heb ook nog niet door wat het verschil is tussen CIFS en NSF?? We komen er wel...ooit ;-) Masterlee Dreambox 500HD, Gemini 4.7 CCcam 2.1.4
masterlee Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Geplaatst: 19 december 2006 Ok dan...misschien weet iemand wat deze foutmelding betekent:"~sh:dreambox: not found " Deze melding krijg ik altijd als ik een mount commando invoer via telnet. Masterlee Dreambox 500HD, Gemini 4.7 CCcam 2.1.4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen