Gast Geplaatst: 20 december 2006 Geplaatst: 20 december 2006 hallo iedereen, wanneer ik een cam wil toevoegen & installeren krijg ik de melding dat de /var size too small is, terwijl ik met een grote harddisk zit, wat doe ik verkeerd ? moet ik ergens iets instellen ? alvast bedankt!
Gast Geplaatst: 20 december 2006 Geplaatst: 20 december 2006 kopie Var to HD.or Usb Standaard word de Var niet automatisch gekopieerd naar je HD als je die erin zet. staat onder image instellingen(neem aan dat je PLI draait)
Gast Geplaatst: 20 december 2006 Geplaatst: 20 december 2006 ik werk met de gemini ,waar kan ik dit dan vinden ? alvast bedankt
robbieuutgrunn Geplaatst: 20 december 2006 Geplaatst: 20 december 2006 gebruik geen Gemini, maar denk dat je met de blauwe knop of menu (6) aardig ver komt. greetz... As'n joe niks te daun hebn, dou dat den nait bie ons. 500 + 7000 + 7020 = a lot of fun
Gast Geplaatst: 20 december 2006 Geplaatst: 20 december 2006 Nadeel van var op harddisk is dat die dan blijft draaien. Een multiboot of var op USB stick is dan handiger. Greetz, Lion.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen