zoeker Geplaatst: 21 december 2006 Geplaatst: 21 december 2006 Ik heb een nlsu2 draaien,met daar aangekoppeld 2 hardeschijven. Het volgende probleem doet zich voort : Ik heb een mount aangemaakt ,ik zie de mappen staan via de dreambox op mijn hardeschijf (via een nlsu2) maar ik kan geen film opnemen ,dan krijg ik deze melding : [color:"red"]geen harddisk gevonden of harddisk is niet geformateerd [/color] Wie heeft de oplossing ?? Mijn image is gemini 2.0 Mvg Zoekertje Dreambox 8000 Dreambox 800se Dreambox 800 Relook 400~ Popcorn Hour A-110 Visiosat G4: 13.0° 19.2° 23.5° 28.2°
Tuxxie Geplaatst: 24 december 2006 Geplaatst: 24 december 2006 het probleem is nog niet echt duidelijk gespecificeerd. Op zich staat hier genoeg info over dit onderwerp op het forum. Misschien heeft het iets met rechten te maken. Waarschijnlijk moet je zoiets aan de nlsu2 kant oplossen. Hier is een draadje om te beginnen. http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rue#Post1275167 Je hebt trouwens wel in/hdd aangekoppeld? Greetz, Tuxxie GigaBlue UHD UE 4K, Visiosat schotel, ASTRA 1, ASTRA 2, ASTRA 3 en Hotbird. Opnames op Debian 9 DIY NAS server, 4TByte RAID1
arnoldl Geplaatst: 25 december 2006 Geplaatst: 25 december 2006 en een map movies (let ook op de laatste s, heeft mij een halve dag zoeken gekost) aangemaakt. zodat je via bestandsbrowser rood(root) -> hdd -> movies hebt??
Tuxxie Geplaatst: 25 december 2006 Geplaatst: 25 december 2006 het is juist _zonder_ s. Dus een map genaamd "movie" . Welke moet bestaan in /hdd. Greetz, Tuxxie GigaBlue UHD UE 4K, Visiosat schotel, ASTRA 1, ASTRA 2, ASTRA 3 en Hotbird. Opnames op Debian 9 DIY NAS server, 4TByte RAID1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen