Gast Geplaatst: 22 december 2006 Geplaatst: 22 december 2006 Sinds een week of 2-3 heeft mijn 7020s nogal moeite met het vinden van een signaal als ik hem aanzet vanuit standby. Soms duurt het een seconde of 10 voordat ie beeld geeft, en voordat ie beeld geeft springen the signaal meters wild op en neer. Ook als ik naar zenders op een andere sateliet zap (13° of 28°), duurt het soms erg lang voodat er signaal is, met multivision helemaal problematisch waar ik vaak 30 sec wacht, en dan maar opgeef. Bij het terugschakelen van file naar TV doet zich vaak hetzelfde voor. Heb al verschillende images geprobeert, maar het probleem lijkt hardware te zijn. Heb alle connecties tot disecq gechecked, en opnieuw vastgezet, en het lijkt me sterk dat plots 3 schotels uit het lood geraakt zijn (zitten alle 3 op een aparte beugel geschroefd, in een 250 jaar oude muur!). De disecq ligt binnen op een droge plek. Is er iemand die me kan helpen het probleem vast te stellen? Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd wat er in me op kwam, en overweeg nu om mijn CF-kaart te vervangen om te kijken of dat helpt. Ik hoop niet dat de tuner defect is (alhoewel hij nog onder garantie is), en dat iemand me de gouden tip geeft om het probleem te elimineren.
milili Geplaatst: 22 december 2006 Geplaatst: 22 december 2006 probeer eens zonder al die fratsen gewoon 1 schotel 1 Lnb rechtstreeks! en kijk dan eens. nieuwe kanalenlijst ? en of image! succes Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen