Gast Geplaatst: 23 december 2006 Geplaatst: 23 december 2006 Hallo allemaal, Ik heb al een aantal jaren de dreambox 7000s. Nu de kabeldigitaal tv een beetje begint te komen zit ik te denken om een dreambox 7025 aan te schaffen en dan een tunder DVB-S en de andere DVB-C. werkt dit onder tussen aardig vlekken loos? Zijn er mensen die dit zo al hebben draaien? en wat zijn jullie ervaringen. Ik zit in het @home gebied voor de DVB-C alvast bedankt voor jullie reacties.
Gast Geplaatst: 24 december 2006 Geplaatst: 24 december 2006 Ik heb even een DVB-S en een DVB-T kaartje gebruikt en dit werkte prima. Inmiddels heb ik er weer twee DVB-S omdat ik een tweede LNB heb gekocht.
fly Geplaatst: 24 december 2006 Geplaatst: 24 december 2006 Ik zit ook in het @home gebied. Tot nu toe werkt dit bij mij vlekkeloos (sat en kabel). Heb het kaartje van @Home niet in de box zelf maar op mijn interne (pc)servertje draaien. Maar de kaart werkt ook in de box zelf met ccam 1.21 of met Mgcamd Groet, Fly Dreambox 800SE, 600C, Samsung dsb940Admin bij Dreamboxclub
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen