jakkoi Geplaatst: 24 december 2006 Geplaatst: 24 december 2006 Hallo, Ik heb van mijn zwager een dreambox 7025 gekregen om uit te proberen.Nu heb ik een probleem met CS.Ik heb de laatste gemini 2.0 software erin gezet. Softemu mgcamd heb ik via internet(blue panel geinstalleerd en als standaard gezet.de 2 bestanden die ik moest kopieeren naar var/keys daar zit het probleem.De 7025 heeft een map var (open ik deze dan krijg ik eerst een handje key--> usr/keys). Een gewone map keys is er niet en kan ik ook niet maken. wie weet misschien hier een oplossing voor, of zijn er nog mensen meer met een 7025 waar cs niet werkt.
fly Geplaatst: 24 december 2006 Geplaatst: 24 december 2006 De mappen structuur ziet er bij de 7020 en 7025 anders uit (enigma2) Gewoon de desbetreffende bestandjes in de aangegeven directory's zetten en klaar (usr/keys) Groet, Fly Dreambox 800SE, 600C, Samsung dsb940Admin bij Dreamboxclub
jakkoi Geplaatst: 24 december 2006 Auteur Geplaatst: 24 december 2006 hallo, Alvast bedankt voor de snelle reactie.Als ik de keys in de usr/keys zet werkt deze ook niet.Ik heb ook al het bestand van mg_cfg aangepast omdat daar de directory var/keys is naar var/urs/keys. maar helaas nog geen resultaat.
Mic Geplaatst: 24 december 2006 Geplaatst: 24 december 2006 Je moet ook de mgcamd config file via de blue button downloaden. Dit moet je ook doen voor newcs. Als je via de blue button werkt, dan gaat alles automatisch en moet je dus zelf geen commando's ingeven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen