Spiderman1974 Geplaatst: 24 december 2006 Geplaatst: 24 december 2006 Beste mensen, Ik heb sinds enkele dagen mijn pc hardwarematig geupgrade met de volgende onderdelen: Moederbord: Asus P5D2-MX Processor: Intel Core 2 duo E6300 Mem: 2GB Grafische kaart: Sapphire ATI X1650PRO, 256MB Nu wil ik een DVB-S3200 kaart gaan bestellen maar dat duurt nog even. Wat is nu mijn probleem, cq uitdaging. Ik wil nu BBC-HDTV streamen via vlc, maar ik krijg dit niet goed werkend. Het beeld blijft stotteren. Nu heb ik weinig ervaring met decoders enzo, en weel ook niet hoe ik alles moet instellen om een goed resultaat te krijgen. Wie kan mij helpen BBC-HDTV goed aan de praat te krijgen middels streamen vanaf mijn Dreambox 7000? Alvast bedankt voor de hulp. DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
Gast Geplaatst: 24 december 2006 Geplaatst: 24 december 2006 Hier een vergelijkbaar systeem maar dan met 6600.. VLC zegt ook PC te traag met BBC HD. (Zowel onder Windows XP als onder Mac OSX)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen